Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


A vasútvonalat az 1861-ben átadott Budapest–Székesfehérvár–Nagykanizsa-vasútvonal szárnyvonalaként, 1882-ben kezdték építeni. A vonalat 1883-ban adták át a forgalomnak, így a Budapest–Székesfehérvár–Nagykanizsa-vasútvonal összeköttetésbe került a mai Tapolca–Ukk-vasútvonallal.

A vasútvonalon 1990-ben készült el a felsővezeték Balatonszentgyörgy és Keszthely állomások között. Az elmúlt időszakban megszűnt a forgalom a vonalhoz csatlakozó egykori Balatonszentgyörgy–Zalaszentgrót-vasútvonalon Balatonszentgyörgy és Türje között, valamint Nemesvita megállóhelyet is bezárták.

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.